Torsdag-söndag.

Har haft en soft helg so far. Blev lite av en långhelg kan man säga, där vi i torsdags firade våra avklarade exjobbsredovisningar med att käka tre-rätters på Jensen's. Underbart. Efterrätten var en av de godaste efterrätterna jag någonsin ätit på restaurang tror jag. Denna middag fick även fungera som en liten goodbye-dinner innan alla beger sig ut på praktik på olika håll i landet/världen.

Framåt kvällen gjordes det sedan upp lite spontana planer, bestående av prat och filmtittande. Vi såg The Three Musketeers, men efter halva filmen hade typ alla utom jag somnat, vilket är förståeligt då den inte var särskilt bra.

På fredagen kom Mr Wake på besök och efter ett gruppmöte i skolan gick vi alla och åt lunch på någon kinesisk restaurang som jag aldrig varit på tidigare. Därefter gick vi ner på stan och satte oss på bryggan medan vi njöt av det underbara vädret.
Kvällen bjöd sedan på klassfest vilket var väldigt trevligt!

Utöver detta har jag spenderat min helg med Mr Wake och åkt longboard, kollat på diverse filmer och chillat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0