LIGHTS!


LIGHTS heter tjejen vars musik spelas konstant i mina hörlurar på väg till och från skolan just nu. Hon är musikaliskt begåvad, har en underbar röst, är charmig som få och minst sagt värd att kolla in. Hittills har hon släppt ett par EP:s och två fullängdare, varav den ena, vid namn Siberia, kom ut 2011.

Låten nedan är en av mina absoluta favoriter och trots att jag har lyssnat på den säkert 100 gånger vid det här laget tror jag att det kommer dröja ett bra tag innan jag tröttnar. Finns även ett litet 'inlägg' från Lights' video-blogg längre ner med en akustisk låt som är minst sagt wonderful! Om ni vill ha tips på andra specifika låtar så rekommenderar jag "Where The Fence Is Low" och "Siberia", check 'em out!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0