INSPARKEN 2011!

Insparken 2011 är över och det känns både skönt och sorgligt.
Att vara fadder har definitivt varit en upplevelse utöver det vanliga. Det har varit både stressigt och slitsamt, då man under dessa två veckors tid inte haft mycket möjlighet till avslappning, men samtidigt har det hela varit en upplevelse som jag inte skulle byta mot något i världen. Hade jag inte varit fadder hade jag nämligen aldrig träffat och lärt känna så många nya fina människor, och jag hade inte heller haft så många grymma minnen med mig in på den nya terminen.

Av alla de aktiviteter och tävlingar som anordnades har SWE (Student Water Event), overallceremonin, turneringen i dônkbrännboll och välkomstmiddagen på Pallas Athena varit bland de allra roligaste/trevligaste. Många kvällar har spenderats på studenternas egen nattklubb Akademien, där vi dansat, pratat, umgåtts och helt enkelt bara njutit av tillvaron tillsammans.
Även insparkssittningen i fredags var riktigt kul, och det blev en bra avslutning på och sammanfattning av de senaste två veckornas alla äventyr.

Tack till alla som gjort insparken till vad den var - en upplevelse jag sent kommer att glömma. Så sjukt jävla awesome. Faddrar och internationals, ni är bäst.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0