Fade into darkness.

Kul kväll igår måste jag säga! :)
Det började med förfest hos Josefine med det vanliga gänget, plus ett par riktigt trevliga hälsoiter. Sedan bar det vidare till Akademien där festen fortsatte. Det var ett bra tag sedan jag var där nu, så jag kände mig lagom pepp och tog tillfället i akt att göra av med lite överskottsenergi i form av en hel del fuldans. Haha.

Avicii - Fade Into Darkness



Lite bilder jag snodde från Anna ^^



Idag tog jag sovmorgon och har därefter suttit och knåpat med en uppgift i Grafisk design större delen av dagen. Försökte göra en annons för SJ och blev faktiskt ganska nöjd med bilden i sig, men problemet är att jag inte riktigt vet om den kvalificerar sig för uppgiftens villkor. Så imorgon ska jag sätta mig i Illustrator med en ny idé som jag fick idag, som jag tror kommer att bli desto bättre. Men det återstår att se!

Nu ska jag unna mig lite onyttigheter i form av chips och dipp, och kolla på ett par avsnitt av Vänner innan jag går och lägger mig för ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0