Påsk och Valborg - WONDERFUL LIFE!

Har haft två helt underbara helger efter varandra.
Under påskhelgen var mamma och syster här på besök, vilket var great. Sedan kom Valborgshelgen, som bjöd på många spännande och trevliga äventyr tillsammans med sjukt bra folk.
Det blev ett kort Sverigebesök för mina älskade Falun-vänner och jag önskar att de inte hade behövt åka hem, men jag är trots det glad att jag fick umgås med och krama dem igen! Har saknat alla galet mycket! Dock hade jag inte chansen att träffa alla, och det gör mig ledsen. Men det kommer fler reunions, fler möjligheter. Det måste det helt enkelt bli.


En härlig bild från morgonens picknick på bryggan!


Och sedan en bild som jag snodde från Jim, på en del av Falun-folket.

Nya äventyr, nya minnen! Och mer ska det bli!
er. you know who you are.



Nu är det back to reality som gäller. Tusen skoluppgifter att göra och ett flertal tentor att klara av innan månaden är slut. Bara att bita ihop och köra järnet. Efter maj månad har jag en lååång och efterlängtad ledighet att se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0