fredag, 4 mars, 2011.

Det har varit en relativt bra vecka måste jag säga.

Har bland annat varit duktig och suttit kvar efter skoltid och jobbat med en av webbprogrammeringslabbarna, käkat ute ett flertal gånger, sett diverse filmer och badat på Rosenlunsbadet med Elin och Josefine, vilket var grymt kul. Chilla i bubbelpoolen, åka rutschbana och leka med flytande skumkrokodiler och skumhästar - awesome! Detvar som att vara tio år på nytt!

Fast det är samtidigt sjukt skönt med helg, så jag ska passa på att njuta av den så mycket jag kan.

Ikväll är det utgång på Sliver som gäller. Det har liksom blviit dags att kolla läget på detta nyöppnade ställe, så att säga. Och tydligen är det någon känd artist som spelar, så det verkar som om det kommer komma en hel del folk. Skönt att det är 20-årsgräns i alla fall!
Och förhoppningsvis överträffar detta ställe moshpit-dansgolvet på Centrum, som för övrigt inte är så mycket för världen (så det är nog inte så svårt, om man tänker efter).
Inget ont mot moshpits, jag gillar't. Dock inte när de består av hundra fulla fjortisbrats. Rätt ska vara rätt! D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0