Back to the good part!

Sitter här och lyssnar på The Lonely Island och längtar till midsommar då denna extremt fina partymusik ska dunkas för fullt. 'CAUSE EVERYBODY LOVES JACK SPARROW!

Haha, hur som helst... Funderar på att gå ut på en långpromenad idag igen. Man borde passa på att njuta av det fina vädret medan det varar liksom.
Älskar att promenera med hörlurar i öronen och musiken på hög volym. Det är min egen stund, mitt sätt att slappna av och låta tankarna flöda fritt.
Det påminner mig om att jag vill börja jogga snart också. Springa mig svettig med iPoden i fickan medan världen runtomkring mig bara glider förbi. Och samtidigt försöka få bättre konditon? Sounds good.

Anyway, nu ska jag vara duktig och hänga in all min rena tvätt i garderoben. Sen gå ut. :)


"THIS IS THE TALE OF CAPTAIN JACK SPARROW!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0