Let's go for a ride!

Det blev ingen promenad, utan istället drog jag ut på en longboard-tur i det underbara vädret och hamnade till slut vid A6. Har upptäckt att vägen dit lämpar sig bra när man bara vill glida!

Tappade min tjugolapp någonstans på vägen och blev sur då jag tvingades gå tillbaka med läsken och bullen som jag tänkt köpa från affären. Det dröjde dock inte länge innan jag kunde skratta åt mig själv när jag insåg, alldeles för sent, att jag faktiskt hade bankkortet i ryggsäcken också... :D

Eftersom jag inte orkade sparka mig hela vägen tillbaka så jag hoppade på bussen halvvägs hem.

Chauffören var på skämthumör: "Knyt fast ett snöre i brädan och åk efter bussen!"

Haha, varför inte liksom?


Hurra för mobilbilder och deras kvalité!


Kommentarer
Postat av: Josefinis

Åhhh kunde du inte ha gjort det? :D Det hade varit så roligt. Ta med ett snöre nästa ggn

2011-06-05 @ 10:51:48
URL: http://piiinkprincess.blogg.se/
Postat av: i

Hahaha, kanske skulle våga om jag band fast kuddar runt hela kroppen som skydd ifall jag skulle tappa balansen :D.

2011-06-05 @ 21:40:23
URL: http://shipwrecked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0