Två händelserika dagar!

Gårdagen blev en dag utan vilostunder. Jag gick upp strax före 10 för att tvätta, och det tog som vanligt ett par timmar innan allting var tvättat, torkat och klart. Blev ca. 5-6 maskiner till slut tror jag, då jag passade på att tvätta såväl kläder och underkläder som lakan. Nu återstår det bara att få allt på plats i garderoben - det är nämligen inget jag har orkat fixa varken igår eller idag, så det får bli morgondagens uppgift, haha.

Framåt fem-tiden käkade jag sedan på Tacobaren med Elin och Josefine. Riktigt gott var det, så dit ska jag definitivt gå igen! Därefter var det biodags. Såg The Tourist som var riktigt bra! Jag tycker väldigt mycket om både Johnny Depp och Angelina Jolie, så filmen var faktiskt en ren njutning under de 103 minuter som den pågick. Kvällens avslutades sedan på kåren där det bjöds på dans och musik i stora mängder.

Idag var det Promotion-mässan på Elmia som stod på schemat, så jag masade mig motvilligt upp omkring kvart över 7 på morgonen och begav mig iväg för att göra den uppgift som vi tilldelats av skolan - samla in visitkort från intressenter på mässan och i utbyte erbjuda dem en box med företagskataloger. Ganska kul ändå, men samtidigt lite småjobbigt. På eftermiddagen åkte jag sedan till A6 Center med Elin och Josefine och shoppade kläder, ett par småsaker från IKEA och två matkassar från Coop. Ett besök på donken hann vi med också, gött gött!

Kommentarer
Postat av: Challe

Låter verkligen som du haft fullt upp. Men allt låter roligt( nästan). Köpte du några snygga kläder?

2011-01-22 @ 15:18:24
URL: http://wingmar.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0