Sjukdom på ingående?

Det känns som om jag håller på att bli sjuk. Har ont i halsen och var lagom täppt i näsan igår kväll/natt. Plus att jag känner mig en aning svag i kroppen, men det kanske är inbillning, jag vet inte. Men syrran är ju sjuk, och det är inte helt omöjligt att hon har smittat mig. Det ligger väl liksom i luften.
Jag tänker hur som helst bara vara hemma och ta det lugnt idag, så att jag orkar gå ner på stan och ta en fika med tjejerna imorgon. Sista hänget innan jag åker tillbaka till Jönköping inför terminsstarten.

Och appropå terminsstart vill jag veta vad jag fick för resultat på tentan, hatar att gå och vänta! Särskilt när det snart gått en månad sedan vi gjorde den, och särskilt när jag inte ens vet om jag klarat den...


Anyway, för att peppa mig själv lite har jag bestämt att dessa ögonstenar får bli mitt nästa skoinköp.
Jag trodde för övrigt att Björn var den enda skofetishisten jag kände, men plötsligt verkar jag ha blivit en själv, eller åtminstone en "SHOEpaholic", lol. Don't know where that came from. Men jag gillar't.

(Bild från Caliroots).

Kommentarer
Postat av: Challe

Mådde du bättre sen? Bättre än mig hoppas jag. Sorry att jag inte kunde vara med på fika, ville verkligen :(

Men nästa gång du kommer hit så jäklar blir det fika och Girls-talk!

Lycka till med terminstarten

2011-01-14 @ 21:08:58
URL: http://wingmar.livejournal.com/
Postat av: i

Jaa, eller jag är fortfarande förkyld och snorig/hostig, men det börjar bli bättre tror jag. Är du också på bättringsvägen? Absolut! är ju bara en månad tills dess, så det blir finfint :D.

Och tack tack! ^^

2011-01-14 @ 21:29:57
URL: http://shipwrecked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0