Pastaexperiment!

Dagens mat:
Pastasallad med philadelphiaost och hembakat bröd.

Gjorde en pastasallad av de få grönsaker jag hade hemma (överblivna salladsblad, gurka, cocktailtomater och rödlök) och chansade vilt gällande resultatet genom att på impuls blanda det hela med philadelphiaost och örtagårdsdressing. Och jag måste säga att det faktiskt blev asnice!
Nästan så att man borde skicka in receptet till Tasteline eller någon liknande hemsida, haha!

Brödet blev däremot inte lika nice, men får trösta mig med att det var första gången jag bakade eget bröd! Och kanske köpa bakpulver till nästa gång, så att jag kan följa receptet ordentligt, istället för att försöka ersätta det med gammal jäst. ;) Just a thought!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0