Födelsedag och helg!

Så i fredags var det en stor dag - närmare bestämt min födelsedag. Jag såg att jag fått inte mindre än 76 grattis-önskningar på facebook, vilket jag tackar och bockar för!
Jag spenderade eftermiddagen här hemma, genom att se på film som jag hyrt (The Kids Are All Right), äta god thaimat och chips och popcorn till "efterrätt".
På kvällen gick jag sedan över till Hanna och chillade med henne och Emma, och födelsedagen fick därmed ett bra slut. "De skulle vara slemmiga sa han!" hahahah, bästa.

Det riktiga firandet blir hur som helst med gänget (som åkt hem över 'lovet') på onsdag, då det är sittning på kåren och därefter utgång. Och på torsdag åker jag hem till Uppsala för att fira med familjen under helgen.


Igår åkte jag sedan en sväng till A6 med Emma och Hanna. Vi kollade efter iPods, elektriska luftpumpar och handlade lite småsaker på Coop (slemmiga morötter, eh?). På kvällen blev det sedan Melodifestivaltittande hemma hos Deniese, vilket jag måste säga var riktigt trevligt.
Som ni säkert redan vet är jag inte direkt någon Melodifestivalendyrkare, men om man är ett gäng som kollar tillsammans är det faktiskt ganska underhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0