En glad överraskning - IGEN!

Ett skepp kommer lastat... med en bunt filmer från CDON. Woho!
Idag ramlade det in fler beställda saker i brevlådan, närmare bestämt tre filmer (varav en är en födelsedagspresent till min mamma, hihi) och A Day To Remembers nya CD-skiva.

Sitter just nu och lyssnar på just denna skiva, fast på Spotify dårå.
Kan inte annat än säga att jag gillar det, trots all den nya poppigheten. Så även om jag på ett sätt saknar det gamla soundet är de nya låtarna ändå awesome. Och ADTR är fortfarande, och kommer alltid att förbli, ett av mina favoritband.


För övrigt beställde jag nyss från Junkyard.
Kunde inte motstå eftersom det var REA och dessutom fraktfritt. I'M LOVIN' IT! Men jag har nu bestämt att jag har köpförbud, så ingen mer spontanshopping på ett tag. Får se om jag lyckas hålla det, heh.


(Bilder från Junkyard)

Kommentarer
Postat av: Josefinis

Åååh, hahaha! Killen var väldigt söt!! haha. Så mössan passa på honom :D haha!

Men fina saker :D

2011-02-03 @ 16:06:19
URL: http://piiinkprincess.blogg.se/
Postat av: i

Hahahaha! håller med ;)

Jag får väl hoppas att den passar lika bra på mig också (a)

2011-02-04 @ 21:58:33
URL: http://shipwrecked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0