December everyday.

Jag måste köpa en ny jacka eftersom jag inte står ut i den redan befintliga vinterkylan med min tunna vårjacka. Frågan är bara om man ska tänka ekonomiskt och satsa på en billigare jacka eller om man ska lägga ut en tusenlapp extra för att få den där sjukt snygga jackan man verkligen vill ha.

Beslutsångest är aldrig kul. Speciellt inte när man är som jag och alltid har extra svårt att bestämma sig.
Det lutar i alla fall väldigt starkt åt det senare alternativet. Den första jackan ser så extremt vintage ut, som om någon åkt tillbaka i tiden och hämtat den från 80-talet. Fast det gör den ju inte mindre nice. Däremot ser WeSC-jackan mer bekväm ut och den är troligtvis även lite varmare. Och framförallt snyggare!


ALTERNATIV 1 (Humör, 899 kr) a.k.a. 80-talsjackan:





ALTERNATIV 2 (WeSC, 1899 kr):




(Bilder från: http://www.zoovillage.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0