Planering.

Lite planering inför nästa vecka:
På fredagen räknar jag med att åka hem, så ska beställa tågbiljetter imorgon (om jag inte bestämmer mig för att vänta till sista minuten förstås). Kommer då att stanna i ett par dagar även om det innebär att jag missar ett par föreläsningar, för att stanna i två dygn och sedan åka tillbaka skulle vara sjukt slöseri med pengar, särskilt eftersom den totala restiden blir ca. 10 timmar.

Jag måste under helgen även åka till Falun för att hämta saker, bland annat så mycket som möjligt av min köksutrustning så att jag kan laga mat här. Just nu lever jag på färdigrätter, vilket inte är särskilt nyttigt i längden, eller köper mat som jag egentligen inte har råd med (tack vare att det satans studiebidraget aldrig kommer) men som är för god för att motstå.

Idag är min plan till exempel att köpa sushi och ta med hem. Mmmmm.
Och så måste jag köpa nya iPod-hörlurar (ja, måste), för mina gamla har snart dragit sitt sista andetag.

Dör för övrigt av hunger, så dend är sushin kanske hamnar i magen tidigare än väntat. Här i skolan orkar jag i alla fall inte sitta kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0