DÖDA MIG...

(läs föregående inlägg först, kthnx).

Jag trodde att jag hade hittat den perfekta lösningen på mitt utbildningsproblem, och gjorde därför en sen anmälan till programmet Design av Digitala Medier på Högskolan Dalarna.

Det var en impulsgrej. Ett desperat beslut.
Och jag börjar nu tro att jag har begått ett stort jävla misstag.

För även om det går att byta ut vissa av kurserna så är det är ju grafisk design jag vill läsa i huvudsak, inte som sidospår. Varför anmäler jag mig då till en utbildning där jag förmodligen kommer att få en examen där detta ämne inte ens ingår? Bara för att få vara kvar i Falun? That doesn't make any sense.

Fuck. Fuck. Fuck.
Snälla, säg att det går att lösa, seriously... Annars kan jag lika gärna skjuta mig själv här och nu...

Kommentarer
Postat av: Tobias

:S Hoppas att allt löser sig för dig.

Och låt bli att dö.

2010-09-05 @ 17:14:54
Postat av: Challe

Ingen fara, det löser sig på det ena eller andra viset. Om det inte funkar att logga in så får du kasta dig till telefonen istället. Då kan du ju personligen få svar på flera av dina frågor på en och samma gång.

Jag hoppas allt går bra. Skriv om hur det går (får ju inte reda på det annars)



Egentligen vill jag säga att jag för dig, men för oss okristna så är inte det passande :P

Men istället så håller jag tummarna för dig!

Kraam <3

2010-09-05 @ 19:53:44
URL: http://wingmar.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0