I am nothing but a faceless name.

Ikväll blir det utgång och nyktert röj (i alla fall för min del, som alltid) med Elin, Josefine och förhoppningsvis även Anna. Ska alldeles strax klä på mig ytterkläderna och sedan promenera hem till Elin för att chilla lite innan vi tar bussen in till stan.
Hoppas att det inte är kallt ute. Jag vill nämligen inte ta min nya, varma jacka och riskera att den blir stulen ur garderoben på stället där vi är... Äh, det är nog bäst att ta dubbla tröjor just in case.

Har för övrigt spenderat halva eftermiddagen med att plita vidare på mitt Illustrator-porträtt som ska lämnas in senast imorgon. Laddar kanske upp en bild på slutresultatet här på bloggen sen, beroende på om det är fint nog att visas, haha.



More Than Life - Faceless Name


"Live for today, hope for tomorrow."

Gosh. Jag vill på spelning! NU, NU, NU! Bara släppa allt och slippa tänka på nuet, skrika tills jag blir hes, låta musiken fylla mig och känna hur basen dunkar ända upp i halsgropen. Känna mig levande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0