Äventyr i sydväst!

Igår var jag på äventyr!
Josefine, Elin, Anna och jag hyrde nämligen en bil och körde till Ullared!

Jag gick (otroligt nog) upp klockan kvart över fem på morgonen och sedan bar det av. Snön yrde kraftigt ner den första sträckan, vilket fick oss att stanna till vid första bästa bensinmack och fråga oss själva om vi verkligen skulle våga åka vidare. Men efter en stunds körning lättade snön rejält, asfalten visade sig i form av spår som andra bilar hade kört upp, och vi blev genast mycket bättre till mods.
Vi körde dock en rejäl omväg pga att vi "valde" att åka mot Ulricehamn istället för Halmstad, så det tog typ dubbelt så lång tid att komma fram. Men på plussidan fick vi se både Borås och Göteborg på vägen! Hahah.

(Det blåa är den sträcka vi åkte på vägen dit, och det röda är sträckan vi åkte på vägen hem, och även borde ha åkt på vägen dit. Den lilla röda ringen är resans mål och höjdpunkt!).


Jag lyckades vara duktig genom att lägga tillbaka en massa onödiga saker från vagnen innan vi gick mot kassorna, och handlade faktiskt flera julklappar och en hel del julsaker, förutom det som var till mig själv, hihi. Anna slog nog däremot rekord med de fyra kassar hon hade, LOL!


Anyway, nu ska jag göra mig iordning för om en stund blir det bio med tjejorna!




Kommentarer
Postat av: Challe

Hihi, va roligt ni verkar haft det. Hur kändes det att gå runt där inne? Tog du några foton på något skoj där? :3

2010-11-30 @ 02:37:30
URL: http://wingmar.livejournal.com/
Postat av: i

Hihi, ja det var asnice!

Var stort som fan och fanns oändligt många prylar, haha ^^ Nä, hade inte med mig kameran, så tog inga foton. det får bli nästa gång ;)

2010-11-30 @ 19:18:01
URL: http://shipwrecked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0