Confessions of a shopaholic.

Nu har jag handlat mitt för den här månaden vad gäller kläder osv.
Köpte en dyr tröja igår (och ändå var det rabatt på den) som jag velat ha aslänge och som numera är en av mina absoluta favorittröjor. Det blev även en mössa, en vårjacka, ett par mjukisbyxor (fast dessa fick jag faktiskt gratis, hihi) samt en liten skål.

Har redan planerat nästa inköp i klädväg, men det får vänta tills i slutet av månaden.
Eller det måste nästan det, hah.
Dock behöver jag ett par nya skor till innebandyn så om det är något jag tillåter mig själv att köpa innan dess så är det ett par såna. Vill helst inte springa runt med ett par skor som klämmer sönder mina tår.


Aja, nu ska jag käka frukost och sedan blir det förhoppningsvis en liten utflykt med gänget! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0