Disco heaven!

Igår kväll var det bowling som gällde. Skitkul!
Jag var verkligen sämst i början, men när jag spelat lite och vant mig vid klotet gick det bättre och jag gjorde två strikes och en eller ett par spares under de två timmar som vi spelade. Kom dessvärre trea, efter Jim och Süleyya, men det är bättre än att komma sist, right? höhö.

Efter bowlingen gick vi till Köpmanskrogen som verkar ha blivit vårt nya mathak, hah. Det blev en stor kebabrulle med stripsför min del, men som vanligt orkade jag inte äta upp allting. Precis som förra gången fanns en vårlhunrig Seb där och åt upp det som de andra inte orkade, dock gav han upp efter att ha ätit överdrivet mycket pizza och kebabrullar, och det kanske var lika bra. We don't wanna see you vomit, boy!

Kvällen avslutades med chill, snack och musiklyssnande i Dorotas rum. Elisa, Jim och Dorota slöpluggade medan jag satt och gäspade, och när klockan sedan närmade sig ett var det läggdags för min del.

Nu har jag hur som helst vaknat och måste skynda mig att äta frukost innan det är dags att bege sig till skolan för en eftermiddagslektion i ljudläggning. Ciao!


Lady Gaga - Disco Heaven

Kommentarer
Postat av: Challe

Härligt med Strikes, att man klarar en sån åtminstone är egentligen det som räknas ;)

Ser fram emot morgon dagen. Ha det så bra tills dess ^^

2010-03-04 @ 10:06:38
URL: http://wingmar.livejournal.com/
Postat av: i

Haha, precis! synd bara att jag inte gjorde fler ^^.

Gårdagen var grymt nice förresten, hoppas att du också tyckte det!

2010-03-06 @ 13:08:55
URL: http://shipwrecked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0