Check yes, Juliet, are you with me?

Det har varit en lugn men samtidigt stressfylld helg. Har inte haft så värst mycket för mig, mest chillat och sedan skrivit tenta (närmare bestämt två stycken, en hemtenta och en salstenta), vilket givetvis varit anledningen till att jag känt mig stressad.

So, what else?
I fredags käkade jag tacobuffé på kåren med lite folk, och det var som vanligt trevligt. Hängde dock inte med ut igen senare på kvällen utan satsade på en hemmakväll med Nip/Tuck och sömn. Ganska härligt faktiskt.

Lördagen bestod av tentaskrivande, som sagt, och efter det blev det donken med Emilie, Björn och Marre. Jag åt glass och/med pommes frites eftersom det var längesen jag körde på den kombon och var osäker på om jag fortfarande skulle gilla det, men det var lika gott som jag mindes det. Marre och jag gick därefter på stan och köpte t-shirts till honom och skor till mig. Sedan drog vi hem hit och chillade med musik och middag osv.
Laddatde även Marres USB med en massa lättsamma pop/punk-låtar, så nu har han mellan 10-20 nya band att lyssna på. Och tydligen blev han kär i låten Check Yes, Juliet av We The Kings, haha. Jag gillar't!

Annars har det inte hänt så mycket, på söndagen skrev jag vidare på hemtentan (i filmhistoria) och sedan hängde jag med Lourdes, Mauro och några andra. :]


Veckans citat:
Indisk kille: "Do you want to watch a movie with us?"
Elisa: "What movie?"
Indisk kille: "It's the new box office hit."
Elisa (chockad): "Box of shit?!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0