A night in Vegas.

Har nyss sett den sista spännande delen i CSI:-trilogin, som korsade vägarna mellan de tre serierna och därmed också städerna Miami, New York och Las Vegas i tre sammanhängande avsnitt. Hade faktiskt förväntat mig mer gällande mötet mellan de olika teamen, dvs. att åtminstone team-ledarna från alla tre serierna skulle vara samlade, men så blev det alltså inte, och det var tråkigt.  Avsnitten och handlingen var dock riktigt bra, så där har jag ingenting att klaga på, och jag antar att detta gottgör för det mesta.
Har även ätit en gigantisk, übergod maräng fylld med någon slags kolasås som troligtvis var lika nyttig för tänderna som en hel sockerskål. Men who cares, man måste ju få överdriva lite ibland.

På fredag är det för övrigt bio som gäller.
Det blir första gången ever som jag ser en film i 3D. Lär bli nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0