Vaken, men ändå inte.

Har just skrivit klart och mailat iväg mina två sista skrivuppgifter för den här terminen. Det hela tog alldeles för lång tid, längre än vad det borde ha gjort på grund av min noggrannhet, och det känns som om jag suttit framför datorn i ett halvt dygn nu, vilket jag säkerligen också har gjort. Galet värre.
Känner mig ovanligt vaken samtidigt som jag är tröttare än någonsin, hur det nu går ihop...

Det är nog i alla fall bäst att gå till sängs.
Förhoppningsvis får jag godkänt på dessa uppgifter så att jag slipper skolarbete ända till höstterminen börjar och kan sova med gott samvete resten av sommaren. Orkar inte mer skola nu, I need some rest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0