Back on track?

Long time, no see.
Mycket har hänt på senaste tiden och ska jag vara ärlig har det inte direkt varit min största prioritet att uppdatera bloggen. Min dator har dessutom haft virus och har därför varit inne på lagning, så även om jag hade velat skriva ner mina (otroligt intressanta) livshistorier har jag inte kunnat. Men nu är jag back on track.

Skolan, som faktiskt varit ovanligt tuff under den senaste månaden (åtminstone i jämförelse med terminens övriga kurser), är officiellt över för tillfället , vilket är hur härligt som helst.
Inofficiellt har jag dock rester, men dessa planerar jag att skriva klart under de närmaste dagarna så att jag sedan kan få mitt efterlängtade sommarlov. Can't wait!

Kan i alla fall säga att jag fömodligen har varit på fler grillfester under den senaste månaden än jag någonsin varit i hela mitt liv, men jag klagar inte. Har umgåtts med suveränt folk, varit på fester både i källare och på tak, haft minnesvärda utekvällar och filmkvällar, fått beskedet om att Parkway Drive kommer tillbaka till Sverie i höst - och jag har självklart redan en biljett till spelningen, spelat den bästa volleyballmatchen ever med mina två underbara polska team-mates, sett solen gå ner över en vacker sjö vid Bojsen och i samma veva signerat en sten tillsammans med tre italienare, köpt och ätit (både till middag och sedan lunch dagen efter) den största pizzan jag någonsin sett in real life, samt åkt longboard och bara levt livet.
Jag har även fått besök av min kära syster som åkte hem så sent som igår, och med henne har jag gått på stan (där Falukalasets alla event upptog gator och torg), varit på kinarestaurang, promenerat långt och länge, sett filmen The Ugly Truth och ätit en fet glass med färgglatt strössel som var sommarens första mjukglass utanför McDonald's räckhåll. Oh gosh, vad jag älskar den här årstiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0