The same sun.

"...from the depths of this hell:
where the free are slaves,
no difference between the cowards and brave,
where our love and hate have become the same,
it's time that we 'unbecame'..."



Jag sitter här och lyssnar på Have Heart och äter sockerkaka. Livet är chill.

Ska snart bege mig till Gränby centrum med mamma för att kolla efter ett linne på H&M och ett par nya sommarskor på Stadium. Jag har länge velat ha ett par Vans men eftersom jag inte har kunnat fynda några i min storlek eller smak på Calis internet-rea (dvs. i min prisklass) får jag väl helt enkelt nöja mig med ett par helt vanliga budget-slip-ons den här sommaren också.

Undrar förresten om mitt senaste skivköp har trillat in i brevlådan än. I hope so!


Have Heart - The Same Sun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0