Födelsedagsfirande och ett klipp eller två!

Har varit och klippt mig idag, så nu är jag flintis.
Eller?

Nä, nu skojade jag. Men jag har definitivt mycket kortare hår än vad jag hade när jag vaknade imorse (no kidding). Vet faktiskt inte om jag gillar det eller inte ännu. Frisören klippte luggen lite konstigt, men det kanske bara är en vanesak, vem vet.
Postar väl en fin makeover-bild på frillan imorgon för den som är nyfiken på resultatet, hah.

Gjorde även några fynd på shoppingfronten (eller ska jag säga klipp för att vara snitsig?), så är nöjd som fan!


Firade för övrigt födelsedag x2 i lördags. Först var det tårtkalas med både gammalt och nytt folk i en söt stuga, och därefter åkte jag ut i bushen för att fira Captain Grotskagg som fyllde 20. Nice nice. Den gemensamma presenten (en skattkista med diverse piratföremål) var tydligen det bästa han någonsin fått, haha. we like!

Anyway, här är en nyhet gjorde min dag, så tackar en viss Sebastian för det: The Ghost Inside kommer till Moshpit Open i september! Det kommer att bli SJUKT nice, har nämligen velat se dem ett bra tag nu. Då gäller det bara att jag hittar någon att gå med så att jag kan åka dit, annars är ju glädjen inte till någon nytta. Hoho.

Kommentarer
Postat av: Challe

Oh, vill se din nya frilla -posta,posta bild!

Va bra att skäggis blev glad, men det kan jag förstå. Han är ju ett pirat Grötskägg ;)

2010-07-28 @ 06:14:35
URL: http://wingmar.livejournal.com/
Postat av: i

hahah, Grötskägg var faktiskt så pass glad att han lät mig, Sofie, Mirre och Mirja dansa loss till hela TRE Lady Gaga-låtar utan överdrivna protester :D.

2010-07-28 @ 13:27:03
URL: http://shipwrecked.blogg.se/
Postat av: Challe

Omg O_O, det var inte dåligt.

Vi får dansa till ngn av de på nyår me, plus en massa annat ;)

2010-07-30 @ 18:55:47
URL: http://wingmar.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0