The taller you are, the harder you fall.

Sail up into the night sky, until our worlds collide.
Tonight we feel alive!



Har under dagen varit i Boländerna och strosat runt i diverse affärer.
Kollade bland annat efter en uppblåsbar pool till stugan och jagade Blu-ray-filmer på Mediamarkt utan vidare framgång. Vi åkte så småningom vidare till City Gross där jag däremot lyckades plocka på mig en hel del onyttigheter innan plånboken sa ifrån.
Nu har vi i alla fall nyligen käkat våfflor med hemgjord jordgubbssylt och vispgrädde. Gotta love it.

Blev för övrigt glatt förvånad över att se att Amélie hade skrivit några rader på facebook. Kom till och med på mig själv med att sakna henne lite smått. För även om vi inte hann börja lära känna varandra närmare innan terminens slut så är hon - med sin härliga franskengelska brytning och sitt glada humör - utan tvekan en person som jag kommer att minnas långt framöver. Den bruden fick mig att skratta många gånger, och var det någon som alltid var pepp på fest så var det hon.
Detta påminner mig även om hur sjukt mycket jag saknar alla andra. Tjejgänget och grabbarna, festfolket, volleybollgänget, och min italienska big brother/daddy som alltid fanns där när jag behövde honom. H-up kommer aldrig att bli sig likt. Och det känns overkligt att föreställa sig att korridoren snart kommer att vara fylld av nya, främmande människor. Människor som jag inte alls vet om jag kommer att trivas med.

Men men, there's no time to worry! Deppa kan man göra på hösten, inte när det är sommar och sol.
Imorgon blir det förmodligen bad (och därmed mitt första dopp för i år) om vädret tillåter, men som det har sett ut på sistone så vore det nästan konstigt om det plötsligt skulle regna och bli kallt ute.


Four Year Strong - On A Saturday



Vintern/våren 2010 hade aldrig varit densamma utan er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0