Män i svart.

Howdy mates!

Kom hem från Falun i onsdags efter att ha spenderat en knapp vecka där, som inte desto mindre var ganska fullspäckad. Har bland annat både spelat och kollat på fotboll (VM: bronsmatch och final, varvat med en rolig eftermiddag som slutade med att en liten flicka fick bollen rakt i skallen så att hon började gråta), chillat loss med Marre och varit på cykelutflykter som tog oss runt sjöar och in på okända, oupplysta skogsvägar, fotat och planerat framtida 'fotouppdrag', käkat sushi, sett filmer som Kick-Ass, Death Proof och Kiss of Death, gått på stan samt fraktat en fet datorskärm på cykelpakethållaren - var hela tiden rädd för att den skulle ramla av, men det gick fint!
Jag käkade även den legendariska superkebabpizzan för andra gången i mitt liv och kom senare fram till att jag inte borde köpa den igen då den är alldeles för stor för mig. Orkar helt enkelt inte äta upp den, hahah.


Väl hemma i mitt kära Uppsala igen var det lunchbuffé på Dragon Palace tillsammans med mina två systrar som gällde under torsdagen. Så sjukt gott. Jag älskar verkligen kinamat! Det fanns dessutom en hel del sushi, något jag har börjat gilla alltmer på sistone. Det är som folk säger; man lär sig att tycka om det.
Gick därefter en sväng på stan och hittade två par byxor på rea och även en snygg Humör-tröja. Motstod dock frestelsen att köpa den. Duktigt, I know.

I fredags blev det sedan chill och minipicknick i stadsparken med lite folk, vilket var nice, och igår var jag först i stugan med mamma och syrran och träffade sedan Sofie och Daniel på kvällen. Såg Men in Black för första gången på jag vet inte hur många år och skrattade gott åt de fula utomjordingarna som skrämde mig när jag var mindre. Det var längesen jag såg en film där så många människor blev nedstänkta av alien-slem. Top notch!
Hej!

Vi i styrelsen i Brf Kapellgärdet 1 skulle vi vilja ha en UC på följande medlemsansökan:

Soheila Abtin 680416-4983
Majid Reza Izadian 630522-5671


Med vänlig hälsning
Styrelsen för Brf Kapellgärdet 1
genom Sandra Miller

Kommentarer
Postat av: Tobias

Såg själv MiB för första gången på sjukt många år nyligen. Fortfarande jäkligt underhållande.

2010-07-19 @ 08:53:36
Postat av: i

Underhållande är ordet (:

2010-07-19 @ 19:36:31
URL: http://shipwrecked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0