Summerized.

Jacka beställd:
(Nike, summerized windrunner)



Mitt substitut mot den blåa/rosa jackan som jag skickade tillbaka tidigare denna månad. Får jag välja mellan blått + rosa och blått + lila är svaret närmligen redan givet; pink blows, purple owns.

Anyway, hittade först denna windrunner på Stadium, men tyckte att den var lite för dyr.
Så jag bestämde mig för att vänta in en bättre deal, och Cali gav mig därmed det jag ville ha - samma jacka fast 200 spänn billigare. That's the way, uh-huh-uh-huh, I like it, uh-huh-uh-huh.

Nu ska jag kolla på Dexter med syrran och sedan är det säsongens näst sista avsnitt av Fringe. Awesome.






Kommentarer
Postat av: Challe

Haha, det var den sjukt bästa praktiska jacka jag någonsin sett XD

Lol, Nike e så du ;)

2010-07-24 @ 14:59:51
URL: http://wingmar.livejournal.com/
Postat av: i

Hahah, visst är den praktisk!

så jävla nice, typ bästa jackan att ha på spelning när man inte vill paya för garderob, lol :D.

2010-07-27 @ 21:42:06
URL: http://shipwrecked.blogg.se/
Postat av: Putte

Vart köpte du jackan??

2011-01-08 @ 05:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0