Stop, listen, and learn.

Det är den första dagen på det nya året och jag är förvånad över hur snabbt 2009 har passerat. Dagar, veckor och månader bara flyger förbi, känns det som.
Det har varit ett bra år, icke desto mindre, och jag hoppas att 2010 kommer att bli minst lika bra, eller till och med bättre.
Det finns många saker som jag inte haft tid att göra under årets gång, men jag värdesätter de stunder som är värda att minnas; tiden som jag har spenderat med att umgås med mina vänner och min familj, de konserter och spelningar som jag har varit på och de otroliga band som jag har sett, den underbara sommarveckan på Cypern, och de oräkneliga gånger som jag helt enkelt njutit av livet.

I år har jag bara ett enda nyårslöfte, men jag kommer att kämpa extra hårt för att hålla det.
Och jag ser fram emot de spännande saker som (jag hittills vet) kommer att hända under de närmaste månaderna, även fast rena tanken på att flytta till en annan stad på egen hand skrämmer skiten ur mig, men jag antar att det är normalt att känna så när man är ung, ovillig att växa upp, och orolig för om och hur man kommer att klara sig. Men vem vet, att lämna den här platsen ett tag kanske faktiskt visar sig vara något bra.


“Stop, listen, and learn. You won't ever fly fast enough to make time stand still.”



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0