Now, now, now look away and go back to bed...

...they will get what they need.
Will we sleep, work and play, when we consume and obey?



Det har varit en lagom chill tisdag.
Har varit på IKEA och köpt lite nyttiga hushållsgrejer (kudde, tvål, köksknivar, sax m.m.) och käkat kycklingfilé med pommes frites och bearnaisessås som smakade lika gott som vanligt.
Jag fyndade även bland överblivna julgranskulor på Coop och sparade därmed 96 spänn, då de nu kostade sammanlagt 32 kr. Ja, jag är medveten om att det är typ ett år kvar tills jag kommer att använda dem men att handla på rea = att tänka smart, så det så, hahah.

Anyway, det var ett tag sen jag frossade i kläder på internet nu och jag är sjukt sugen på lite nya t-shirts. Har suttit och spanat in Drop Deads vintersortiment och upptäckt att de har fått in en hel del nya, fräscha kläder. 
Kan i och för sig inte säga att jag har världens cashflow för tillfället, men när studiebidraget kommer bli det förhoppningsvis ändring på det, så då slår jag till, oh yes!

Tills vidare får jag dock nöja mig med att dreggla över dessa bilder:

  
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0