A cold day in hell.

Herregud vad kallt det är, jag fryser seriöst ihjäl.
Sitter här med en fodrad huvtröja, fingervantar och tofflor. Vad mer kan man packa på sig liksom?
Har dessutom ont i halsen och är täppt i näsan. Life sure sucks sometimes.

Jag hade i alla fall en riktigt trevlig dag igår, då det blev fika/gossip-date med Mirja, Mirre, Sofie och Calle. Mirre uppskattade födelsedagspresenterna hon fick av moi (eller? :D), och Calle hade äntligen med sig min försenade julklapp. Första säsongen av Criminal Minds, sjukt värt. 
Årummet är det ställe vi fikat på de senaste gångerna, och det är numera ett av mina favoritcaféer här i stan. Älskar deras kyckling- och fetaost-foccacia, den är lovely. Måste dock testa en bakelse någon gång också, även om jag så blir tvungen att pressa ner den, haha.


Oh well, nu ska jag hjälpa till att fixa lite mat så att magen blir nöjd, och sen ska jag mysa framför TV:n med en film eller något. Orkar i vilket fall som helst inte göra något annat, känner mig typ helt slut i kroppen.


Parkway Drive - A Cold Day In Hell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0