Får det lov att vara lite te?

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det min födelsedag, hurra, hurra, hurra!

Dagen började bra - på tolvslaget slogs dörren till köket upp och mina kära korridorskamrater kom inrusande och började sjunga "Happy Birthday". Jag fick pussar och kramar och blev grattad på italienskt vis genom att Elisa drog mig i örsnibbarna 21 gånger. haha, I like her.

Hur som helst; innan dess hade jag, Marre, Lourdes, Süleyya och Meliha skrattat praktiskt taget oavbrutet i 20 minuter på grund av den lilla incident som gjorde att vi numera inte har någon vattenkokare. Och varför har vi inte det? Jo, den smälte.
HAHAHA! Så jävla kul var det. Rök över hela köksbänken och spisen, smält plast över hela spisplattan, och en vattenkokare utan botten.
Och när alla kom in och undrade vad fan det var som luktade frågade vi om de hade lust att koka lite vatten, varpå de gick fram till vattenkokaren och chockat stirrade på sladdarna som stack ut under den. HAHA, "so fucking funny", som Lourdes så fint uttryckte det.

Fast det var seriöst tur att Marre sprang och tog bort den så fort det började ryka utav helvete, för vem vet vad som hade kunnat hända annars. Tänk om den hade exploderat liksom.
I vilket fall som helst så har jag självklart allting på film. Ett oförglömligt minne, utan tvekan. :D
Håll ögonen öppna på facebook för den kommer garanterat att läggas upp där när jag redgerat den, haha.

Kommentarer
Postat av: Challe

Haha, låter ricktigt roligt,härlig födelsedags present kära du XD

Min lilla syster gjorde en liknande incident igår då hon la sina träningskläder över en lampa och sedan tände den. Det blev ett stort hål genom tröjan och byxan och stank som fan XDDD



Hoppas att din födelsedag bestått utav mer än att smälta grejer, och att vi snart ses igen! Ser fram emot att fira dig och höra om hur alltär där borta.

Du får ha det så himla bra!

Mega mega kram (L)



Btw, den övre e fel så radera den gärna >_>;;

2010-02-11 @ 20:55:02
URL: http://wingmar.livejournal.com/
Postat av: Tobias

Grattis för fan!

2010-02-11 @ 21:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0