Julklappar, sushi och ännu mer julklappar!

August Burns Red - O Come, O Come Emmanuel



Igår var jag på stan med mina saknade brudar och jagade julklappar/födelsedagsresenter för fullt. Vi åt därefter god sushi och chillade loss, trötta som vi var efter den långa dagen.
Jag köpte även en julklapp till min kära syster som nu kan bockas av på den osynliga inköpslistan (för att ersätta den jag beställde från nätet för flera veckor sedan, och som kom bort på Posten).

Vad gäller idag blir det till att vara duktig och rensa bland alla mina gamla saker hemma hos mamma. Har egentligen ingen lust med det över huvudtaget, men som sagt; ibland måste man vara duktig!
Imorgon ska jag sedan följa med och "storhandla" inför julhelgen. Nu är det inte långt kvar till den stora dagen! Nedräkning pågår! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0