Fashion, put it all on me.

Don't you wanna see these clothes on me?
Fashion, put it all on me. I am anything you want me to be.


Det har varit en bra vecka som bestått mestadels av redigering, shopping, basket och umgänge.

Har shoppat en hel del denna vecka och trots att jag är mycket nöjd över detta börjar jag samtidigt tycka att jag förmodligen lagt ut lite för mycket pengar på kläder denna månad. Har lyckats köpa tre par nya byxor, en skjorta/blus, en t-shirt, en hoodie samt ett par shorts (plus det jag nämnt i tidigare inlägg), och många av dessa plagg inhandlades under gårdagens dagsutflykt till Borlänge.
Därtill är jag nu även stolt ägare till en mycket snygg longboard som kommer att stå som en avgörande underhållningsfaktor under våren och sommaren. Får hoppas att den verkligen är värd pengarna!
Åt även kinamat med Marre när vi kommit tillbaka till Falun. Vi beställde tre små rätter (kycklingspett i jordnötssås, friterade räkor och biff med bambuskott i szechuansås) båda två, vilket var värt som fan! Och den inkluderade efterrätten bestod av friterade bananer med glass - lite udda, men gott.

I fredags spelade jag hur som helst basket med Ali, Radovan, Socol och Marre, vilket var nice som omväxling, och på kvällen såg jag och Marre sedan She's the Man (för femtioelfte gången för min del). Tröttnar verkligen aldrig på den filmen, den är klockren. :]

Aja, nu ska jag skynda ut i köket och ta ut min pizza ur ugnen innan den blir bränd. Sedan ska jag se Confessions of a Shopaholic och lyssna sönder låten Fashion från soundtracket.

Lady Gaga - Fashion

basket med Marre, Ali, Radovan och Arash(?). Det var trevligt att spela med dem som omväxling, för annars brukar det bara vara jag och Marre som kör 21:an eller något liknande spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0