Tystnad, tagning, börja!

Gå ut och spela basket eller se en film? bra fråga.
Det kanske är lite tråkigt att spela basket ensam, men samtidigt borde man ju passa på medan det är såhär fint väder. Man vet aldrig hur länge det håller i sig. Men... orkar jag?

Idag har vi filmat ett gäng scener till vårt aktuella skolprojekt - "I huvudet på Göran". Vi har denna vecka på oss att spela in en film på 5-7 minuter som under nästa vecka sedan ska redigeras och därefter även ljudläggas.

Jag har agerat fotograf/kameraman större delen av både måndagen och tisdagen; ett ansvar som har varit både spännande och roligt. Och det har dessutom gått riktigt bra, om jag får säga det själv!

Imorgon ska vi hur som helst filma vidare hemma hos Anna och förhoppningsvis hinner vi med så pass mycket att vi bara behöver filma någon timme på torsdagen och sedan får ledigt resten av veckan.
Eller ja, ledigt och ledigt... på lördag är det omtenta som gäller så jag lär försöka plugga på TV-tekniken innan dess, och när den är avklarad åker jag till Uppsala för en snabbvisit och en jobbkväll på Grand. Ska dessutom hämta min skateboard så att jag kan lära mig att åka nu under våren och sommaren, plus att det ligger ett paket från Tyskland och väntar på mig hemma hos mamma. Awesome!

Edit:
Haha, precis när jag bestämt mig för att sätta mig i sängen och kolla på film ringer Marre och säger "ska vi lira eller?". Men det var lika bra, nu kommer jag ut och får lite luft istället för att sitta inne och dega. See ya later!

Kommentarer
Postat av: Challe

Njut av vädret och en överaktiv tjej som dig borde hjula ute på gatan ;)

Lycka till på omtentan!

2010-04-15 @ 16:03:33
URL: http://wingmar.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0