Lördagen den 10 april.

Sitter just nu och degar i väntan på att Süleyya och Meliha ska komma hem så att vi kan se på film. Försöker öppna en mapp med foton som Marre skickat och som jag tagit med hans kamera, men den går inte att öppna och jag fattar verkligen inte varför. Skit också.

Aja, idag har jag i alla fall varit på stan och shoppat lite med fjortispojken. Han köpte t-shirts och en cardigan och jag köpte en vår-/sommarjacka och en mjuk tröja/tunika/whatever för halva priset. Hittade även en grytlapp och en gästhandduk på Hemtex som passar bra i mitt lilla hem, höhö.

Därefter spelade vi basket med Sonja, Julia och Meliha och jag försökte springa fast jag egentligen inte borde ha gjort det eftersom det bara förvärrade min sträckning (eller vafan det nu är), så nu gör det ont att stödja på vänsterbenet igen.
Ingen innebandy på ett tag alltså. Suck.

Lagade sedan en god middag bestående av potitiskroketter, kyckling med krossade tomater, bearnaisesås, gurka, rödlök, tomat och fetaost. Mmm! Tänk att jag har lärt mig laga mat som jag själv inte kan mtostå. Det är underbart, haha.


Well, nu har tjejerna tydligen kommit tillbaka.
En viss Mauro kom och bankade på min dörr alldeles nyss och när jag öppnade sjöng han "with or without yooouu!" för fulla muggar och meddelade sedan att de var här. Can't do anything but to love this guy, haha. Min andra pappa for sure. :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0