Deadbeats...

I'll never live life on my knees.
I know a promise holds more to me.
I'll never make the same mistakes. I'll never break.

Idag har jag varit ute på en lång promenad i det otroligt fina vårvädret. Gick runt hela sjön och passade på att fotografera omgivningen med min nya, fina kamera som jag är sjukt nöjd med.
Det ska bli mycket fotande framöver, that's for sure!

För övrigt bakade jag chocolate chip cookies under kvällen, men de blev tyvärr lite... vet inte riktigt om jag kan kalla dem misslyckade, så... halvdana kanske är en mer passande beskrivning. Fast jag ska väl inte dra förhastade slutsatser innan jag hunnit smaka dem ordentligt. De kanske blev bättre än jag tror!


Carpathian - Deadbeats...

Kommentarer
Postat av: Challe

Låter smarigt det där du mm

Du får lägga upp några foton på Falus då ;D

2010-04-12 @ 14:07:19
URL: http://wingmar.livejournal.com/
Postat av: i

de var rätt goda faktiskt ^^.

absolut, min vän. jag får fixa det när jag kommer till Uppsala i helgen!

2010-04-13 @ 20:27:49
URL: http://shipwrecked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0