Set fire to everybody.

Att halta runt som en enbent pirat är inte lika coolt som man kan tro. Så om någon ville komma och trolla lite så att min stukning i foten läker skulle jag vara tacksam så det räcker och blir över. Jag vill gärna få tillbaka förmågan att gå lite snabbare än 0.001 km/h.

Imorgon är det redovisning och en tidig morgon som väntar. Därefter fortsatt arbete med examensarbete i form av rapporten och filmredigering, som faktiskt inte alls är långt från klart. Sjukt skönt! Så jag ska ta och borsta tänderna nu och sedan sova, så att jag är någonlunda pigg tills det är dags att vakna igen. Om det ens är möjligt, med mitt otroligt morgonpigga sinne (sarcasm deluxe, yes sir).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0