I wanna feel weightless.

Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.
And I'm so sick watching all the minutes pass as I go nowhere.
And this is my reaction to everything I fear.
'Cause I've been going crazy, I don't wanna waste another minute here.


All Time Low - Weightless


År 2010 slutade lyckligt. Juldagarna var som alltid sjukt mysiga och spenderades tillsammans med familjen. Julklappar, julmat och annat gott, sällskapsspel och filmmys - det är så det ska vara.

I mellandagarna drog jag en tripp till Stockholm, hade sleepover med mina fina tjejer och bara njöt av ledigheten. Sleepovern levde väl egentligen inte direkt upp till sitt namn då vi inte sov ett dugg under natten, utan istället slutade det med att jag och Mirre vandrade hemåt klockan 6 på morgonen medan de andra lade sig för att sova hemma hos Sofie, haha. Men det var hur som helst en sjukt nice kväll och natt.

På nyårsaftonen var det sedan fest i Sandby, enligt tradition, vilken inte var någon besvikelse. Calle fick sina födelsedagspresenter och chockade oss alla med nyheten om att hon blir kvar i Sverige. Och ja, det må ha varit en chock, men jag kan inte säga att jag inte gillar det :D.
På tolvslaget samlades alla utomhus för att beundra fyrverkerierna som lyste upp himlen, samt vänta in det nya året, glatt skrikande och tjoande. Och sedan fortsatte nattens äventyr.

Jag är spänd på vad 2011 har att erbjuda. Än så länge har året i alla fall varit rätt soft och faktiskt väldigt bra. Jag hoppas på att snart kunna komma igång med någon eller några av mina många framtidsplaner, både när det gäller musikskapande och företagsambitioner. För tro mig, jag vill inget hellre.

Kommentarer
Postat av: Challe

Aww, och jag är glad över att vara tillbaka^^

2011-01-14 @ 21:07:35
URL: http://wingmar.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0