Det lönar sig att vara ärlig!

För nästan två månader sedan beställde jag en bok från CDON, som troddes ha kommit bort i Postens hantering då den inte dykt upp efter flera veckor (jag tror att jag skrev om detta vid tiden då det hände).

Men konstiga saker händer, det vet vi alla.

Häromdagen fick jag nämligen en avi för ett paket jag inte hade beställt, men gick i alla fall för att hämta ut det; det var ju ändå adresserat till mig och måste ju därför vara till mig. Och hör och häpna: paketet visade sig innehålla den försvunna boken, som nu varit på vift i nästan två månader!

Eftersom min faktura för länge sedan avskrivits (då paketet försvunnit) hade jag därför nu kunnat behålla boken utan att behöva betala för den, men som den ärliga människa jag är skrev jag genast ett mail till CDON och berättade att boken nu dykt upp. Och "som tack för min ärlighet" fick jag en rabattkod värd 50 kr!

Där ser man! Det lönar sig alltså att vara ärlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0