En glad överraskning!

Dessa två paket låg på köksbordet när jag kom hem. Surprise!
Fast egentligen var det ju ingen överraskning, eftersom jag visste vad som fanns i dem redan innan jag öppnade dem. Men ändå! Att få paket är alltid kul, oavsett om man vet vad de innehåller eller inte!



Paket nummer ett: Nya hörlurar från WeSC.
Något som verkligen var på tiden! Fast jag har redan bestämt mig för att skicka tillbaka dem... In-Ear var inte riktigt min grej - det känns som att ha ett stetoskop i öronen...
Så jag köper nog ett par nya originalhörlurar till iPoden istället, som jag vet passar mina öron!


Paket nummer två: TV-serier på Blu-Ray. Wonderful!
Och det faktum att dessa två boxar tillsammans kostade ca. 280 kr är långt ifrån dåligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0