Whoop-ee-freaking-doo, once again!

GUESS WHAT?! JAG SKA FLYTTA!!!

Idag var jag och skrev kontrakt för ett studentrum i en sjukt nice nyrenoverad lägenhet som jag tittade på förra veckan. Får förhoppningsvis hämta nycklarna på onsdag och sedan slipper jag bo i det läskiga huset ute på landet för all framtid! A-W-E-S-O-M-E!
Mina möbler kommer med en flyttbil på måndag tack vare snälla flyttgubbar (samflytt ftw!) och jag är just nu gladare än på länge :D. Kommer att få hit min dator, min TV, alla mina saker och min stora sköna säng <3.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Fan va nice :D Grattis!

2010-09-13 @ 23:30:22
Postat av: Challe

Grattis, vad skönt att allt med bostad löst sig för dig ^^

2010-09-15 @ 15:09:29
URL: http://wingmar.livejournal.com/
Postat av: i

Tackar hörni!

kan inte göra annat än att hålla med er båda :DD.

2010-09-19 @ 14:29:16
URL: http://shipwrecked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0