1 oktober 2010.

Jag tänkte att jag skulle börja med att skriva något om hur flytten gått eftersom det snart gått två veckor sedan jag flyttade in i det nya rummet. Jag är sjukt nöjd med allting, hela lägenheten är fräsch som fan och jag tror inte att jag hade kunnat få det så mycket bättre än såhär. Dessutom är jag glad över att äntligen få ha mina egna möbler, för då slipper jag känslan av att bo i ett opersonligt hotellrum.

Som grädden på moset (detta är nog ett av världens konstigaste uttryck) har jag även köpt en 32-tums LCD-TV samt sålt mitt Xbox 360 och köpt ett Wii. Materialistic love <3.

Jag planerar att lägga upp lite foton på den nya lägenheten så fort jag får tag i en USB-kabel till kameran och har fixat klart i mitt rum, så håll ögonen öppna om ni vill se hur jag lever här nere i Jönköping.


Jag är för övrigt överlycklig för när jag gick på stan häromdagen hittade jag den übersnygga WeSC-jackan i en liten affär som hette Bobbys. Och det bästa är att det otroligt nog var extrapris på den, så tack vare detta sparade jag 900 spänn! Den fanns dock bara i röd, men den är inte mindre snygg för det!

Nu ska jag cykla hem från skolan där jag sorgligt nog befinner mig denna fredagkväll, haha. Har suttit och jobbat med en Photoshop-uppgift sedan klockan 15, så det är verkligen på tiden. I need food, lots of food!

Kommentarer
Postat av: Challe

Vad glad att allt med lägenheten gått bra och ser fram emot att få se bilder från ditt nya hem ^^

Härligt med Jackan oxå, 900kr som du kan lägga på ngt annat härligt ;)

2010-10-03 @ 18:21:32
URL: http://wingmar.livejournal.com/
Postat av: Challe

Vad glad att allt med lägenheten gått bra och ser fram emot att få se bilder från ditt nya hem ^^

Härligt med Jackan oxå, 900kr som du kan lägga på ngt annat härligt ;)

2010-10-03 @ 18:22:31
URL: http://wingmar.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0