Shopping spree!

Har varit och hämtat ut min beställning från Junkis idag och är supersuperdupernöjd!! Är förälskad i både jackan och linnet, och de sitter dessutom sjukt bra! Likaså mössan, hihi.
Tror faktiskt att detta är de fyra bästa köpen jag gjort på länge. Synd bara att jackan är alldeles för tjock för att använda nu, för den är grymt gosig och skön. Fast, i och för sig... jag kanske kan passa på att använda den ett liiitet tag, innan det blir übervarmt ute! :D.


Är även nöjd med de nya skorna som jag beställde från Amazon. Fick dem för ca. 380 spänn, vilket var en pretty sweeet deal, med tanke på att de vanligtvis brukar kosta närmare 600 kr i Sverige. Ska nog ta och beställa ett par till om ett tag, i någon annan, ljusare färg ^^.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0