Shopping, ljuva shopping.

Har varit en sväng borta vid A6 köpcenter med Elin och Josefine a.k.a. Bittersvampen idag. ;)
Vi gick i diverse klädaffärer och jag provade en hel hög med jackor och byxor. Käkade sedan middag på IKEA, som tydligen (eftersom det är Fars dag) inkluderade både förrätt och efterrätt. Lite för mycket för min mage måste jag säga, men det var lätt värt 59 kr, haha.

Dagens inköp: en jacka, ett par gråa chinos, en gardinstång, örngott och en badrumsmatta.

Hade planer på att investera i en Burton-jacka, men deras killjackor är så sjukt stora! En small sitter liksom som en large på mig, vilket gör att jag ser ut som en hiphopar-wannabe i den. Inte nice. Och tjejmodellerna har sjukt ful passform, därav anledningen till att jag inte vill ha en sådan.

Jag är dock väldigt nöjd ändå, för jag upptäckte att den fodrade Nike-jacka som jag spanat in i diverse Internet-shoppar faktiskt fanns på Stadium. Och det var kärlek vid första ögonkastet, no doubt about it.

Den kommer att passa perfekt under milda vinterdagar!

(Bilder från http://www.sneakersnstuff.com)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0