Dubbelt födelsedagskalas.

Först och främst; om ni undrar varför jag inte har svarat på några kommentarer på sistone så beror det på att det har varit något skumt med min blogg, och jag har därför inte kunnat se några nya kommentarer på listan över uppdateringar. Därmed har jag helt enkelt antagit att ingen kommenterat över huvudtaget, fast det i själva verket funnits minst en i varje inlägg :o. Goddamnit!
Nu verkar det dock funka som det ska igen, så kommentera som (de) galningar (ni är)!


Igår stod hur som helst jag och Sofie för ett dubbelt födelsedagskalas, vilket var lagom awesome. Det kom en hel del folk och det blev en minst sagt trevlig kväll hemma i Sofie och Den Grönes ballongpyntade lägenhet.
Vi åt godsaker och lekte Lilla sportspegeln (som gick ut på att kasta bollar genom hål som var värda olika mycket poäng), en "lyssna-och-gissa-lek" där vi spelade upp olika vinjetter/melodier som man i lag om 3 skulle namnge eller sätta i sitt sammanhang - t.ex. 20th Century Fox-fanfaren, James Bond main theme eller filmmusiken till Gudfadern - samt, of course, spelade party-Alias:

- "Motsatsen till ropa!"
- "Asien?"
Haha. Och sen den bästa: "Sebastian är en sån!"... - "En krabba!?". hahaha! he sure is... eller?

Well, det var kort sagt en riktig kanonkväll, så tack för att ni kom, såg och segrade! Och tack för presenterna!




And now, everybody... touch your face! One two three, go!


Kommentarer
Postat av: Challe

Det var riktigt trevligt igår kväll. Älskade vinjett grejen, skit härligt att ni jobbat ihop något sådant.

Haha, motsatsen till ropa?

Måste missat den, antar att det var efter jag drog?

Måste ha misstolkat med Europa ne:P

Vem vann btw och fanns det något mer som jag missade?

2010-03-06 @ 23:35:19
URL: http://wingmar.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0