17 mars 2012.

Jag måste diska, men jag orkar inte.
Borde även plugga till måndagens tenta i skrivande stund, men jag gav upp efter att ha läst ett par sidor i anteckningsblocket och fastnade framför datorn istället. Var är motivationen när man behöver den?

Såg The Last Song med tjejerna igår och grinade som ett litet barn. Igenkänning, bottom line.
Jag måste erkänna att jag har underskattat Miley Cyrus som skådespelerska; hon spelade sin roll sjukt väl och allting kändes väldigt trovärdigt. Att filmen bara fått 4.8 i betyg på IMDb har jag därför svårt att förstå, då den var långt ifrån dålig. Ett gäng Miley-haters som avsiktligt dragit ner betyget kanske? Eller så tyckte folk helt enkelt inte om filmen, vad vet jag.

Nä, nu ska jag försöka plugga lite till innan jag åker hem till Elin för ännu en mysig filmkväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0