En ledig tisdag.

Riktigt skönt att vara ledig!
Jag fixade klart labben till Gränssnittsdesignen, så hoppas på ett godkännande från läraren nu.
Gick sedan en sväng på stan med Tove, Emma och Deniese i det sköna vädret, samt hämtade mitt H&M-paket. Allt satt bra förutom jeansen som jag antingen ska skicka tillbaka eller försöka sälja på Tradera. Har inte riktigt bestämt mig för vad som är bäst än.

Framåt kvällen blev det sedan fussball i studentlokalen här på gården. Utbytesstudenterna som spelade biljard måste ha trott att vi var galna, såsom vi skrek, skrattade och svor. Hahaha! Riktigt kul var det!
Emma och jag förlorade dock sista matchen mot Hanna och Deniese, med ett fnuttigt poäng. Så nästa gång vi kör är det revansch som gäller, for sure! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0