Biobesök och långhelg!

Var på bio i fredags och såg Hur många lingon finns det i världen?, som var supersöt och helt klart sevärd. Lite sorglig var den också, och varken jag, Elin eller Josefine kunde låta bli att gråta ett par tårar.

Josefine: "Vi skulle hämta ut biljetter till... öh, vad heter den? Hur många lingon...?"
Kassörskan: "Till lingonfilmen? Javisst."
Vi betalar och när vi är på väg därifrån hör vi kvinnan som stått bakom oss i kön säga:
"Hej, jag skulle vilja ha två biljetter till Hur många lingon finns det i skogen?"

Vänta nu, det var väl inte helt rätt? Title too complicated, haha!


Det har för övrigt varit en bra och lång helg (torsdag-söndag, eftersom vi var lediga), som bestått av ännu mer filmtittande, årets första longboardåk och utgång. Nice värre!

Idag har jag spenderat närmare 7 timmar framför datorskärmen med att skriva personligt brev och CV inför sommarjobbssökning. Känner mig lite som en zombie just nu och är i desperat behov av mat. Har inte ätit sedan middagstid igår, kanske inte sådär jättebra.
Anyway, när jag har käkat måste jag iväg till Coop och handla lite saker, och sedan åka förbi skolan för att korrekturläsa och skriva ut projektrapporten till Marknadskommunikationen som ska vara inlämnad senast idag. Oh my, what a busy day. Och inte på ett överdrivet kul sätt, eh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0